torsdag 15 mars 2012

SNART LÅNGLEDIGT

Endast ETT arbetspass kvar till månadens bästa helg - tredagars ledigt.
Det är något att se fram emot var fjärde vecka - fredag lördag söndag ledigt !
Har ingen som helst aning om hur jag ska fördriva dagarna på bästa sätt !?
Ge mig tips tack :)
Måste iallafall åka till stan endera dagen och bunkra upp från Talad Thai, vårrulledeg, ostronsås, fisksås, nudlar och sweet chilisås som måste finnas i kylen always !
Älskar den lilla butiken med den söta lilla ägarinnan/mästerkocken herself liksom
HÄR finns en länk till min favvobutik i Örnsköldsvik



1 kommentar:

  1. Men satan om man nu får säga de vad grejer! Jag hade trott butiken va mkt mindre, de där är mkt mkt mer mat o grejer än Thai butiken jag är van vid som jag shoppade på i Bräcke när jag pluggade :O

    SvaraRadera