tisdag 20 mars 2012

TRE-LISTA

Tre…
… saker som som är tråkigt att göra: ta hand om all ren tvätt eftersom vi har jordens sämsta ofinns garderober, städa, vänta
… saker som jag är rädd för: otäcka sjukdomar i min närhet, blixtar och spindlar
… saker som jag är stolt över: mina barn, mig själv ibland, mina fina vänner
… saker som jag vill lära mig: köra båt, datakunskap på lite högre nivå, tapetsera
… saker jag ofta gör när jag är hemma: hushållsjobb, skriver brev, bloggar och facebookar
… plagg som jag aldrig skulle ta på mig: tröjor med axelvaddar, stilettklackar och nätstrumpor.
… favoritleksaker: mobilen/datorn, … saker som får mig att må bra: mysa med sambon, träna/motionera, sova ostört.
… favoritplatser: i stugan på sommaren, där det är varmt, finns pooler och paraplydrinkar - helst Turkiet, vid datorn
… matvaror som jag ofta äter: mackor -dålig ovana, kyckling och kött i alla former
… mål jag har: att springa Blodomloppet när jag tränat upp mig, att kunna ge mina söner körkort i vår/ sommar, att boka en resa inom snar framtid
… starka egenkaper hos mig själv: social, positiv, empatisk
… saker som jag inte kan särskilt bra: städa ofta, dansa zumba, hantverk
… saker som är väldigt viktiga för mig: nära och kära, att ha ett jobb, att umgås med mina fina vänner
… materiella önskningar: ny mobil, renovera lite i huset och en ny flashig bil
… djupa önskningar: att mina nära och kära får leva ett lång, friskt och lyckligt liv, att få resa oftare, att lottoraden slår in imorgon
… bloggar som jag läser flitigt: har en radda fina bloggar jag följer - se min lista till höger i min blogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar