lördag 26 juli 2014

OPERATION ÖVERLEVNAD !

I helgen tänker jag inte stoltsera med hur många fina drinkar jag druckit, hur mycket gott jag grillat, hur många timmar jag solat och stekt på en strand, hur varmt det är i vattnet, på land, i luften å fucking överallt annars.
I helgen tänker jag försöka överleva, få mina patienter att överleva !
Jag får tala om hur många klunkar vatten varje en har druckit, hur många iskalla tvättlappar jag lagt på deras pannor, hur många bitar melon dom fått i sig, en å annan glass, hur lite dom kissar och hur många som nästan tuppar av i värmen.
Hur många grader dom har på rummen, hur många grader vi har inomhus, och det visar sig vara LIKA varmt INNE som UTE = noll svalka någonstans i hela byggnaden.
31 ute och 31 inne...
Jag tänker inte lägga upp nå status och bilder på allt roligt jag gjort och druckit å ätit å fan å hans moster
JAG TÄNKER FÖRSÖKA ÖVERLEVA !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar