onsdag 16 juli 2014

SISTA SEMESTERVECKAN

Japp, sorgligt men sant, är nu inne på sista semesterveckan, sista fem dagarna kvar att njuta !!!
Imorgon bitti hämtar jag upp Söderbönan på tåget kl. 05,37 !
Tror jag kliver upp före tuppen - garanterat !
Jag ser fram emot fyra MINST långa härliga soliga dagar fyllda med allehanda trevligheter som förgyller tillvaron.


Igår var jag och Plingela till Dollarstore och det var ju kuuul !
Spöregnade från vi for till vi kom hem, och då var vi borta i många långa timmar.
Hann hitta ett Systembolag i lilla Kramfors och en moffig burgare på MAX i stan innan vi äntrade gården.

Idag väntar städning och fixning av Bönans rum så hon har nånstans att krypa in om kvällarna.
Ska se till att alla dammråttor flyttar ut först, blir lite trångt annars känns det som.
Får nog öppna och vädra ut dom !

Hoppas solen skiner på er - det gör den inte på mig, men det tar vi igen sista rycket här i veckan !

Hittade en söt groda ute på ön som vi ville umgås lite med - det ville inte den utan slank sin kos !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar