tisdag 16 december 2014

ÅTTA DAGAR TILL JULAFTON !

Julfriden lägger sig sakta över......eh...någon annan än mig.
Okej, lite paket är klara dock inte inslagna men so what ?
Nätterna är långa när kärringen är lat om dagarna !
Har den turen att vara ledig i år på julafton, jobbade ju ifjol :/
Firar hos syster yster med den bästa familjen man kan tänka sig - MIN :) :) :)

På fredag har vi middagsgäster ända från Varvet - typ andra sidan Atlanten !
Eh....andra sidan älven iallafall :)
Alltid lika roligt att få rå om dom en kväll sådär två ggr per år :)

Nyår är räddat med att vi åker bort för första gången på....typ hela livet nästan !
Vi ska åka ut på landet - uppåt inåt !
Det ser jag fram emot verkligen ! Första gången vi firar nyår med dom, kan bli hur bra som helst !

Nu väntar APT på jobbet - på ledig dag - gruff gruff, men jag är glad ändå !



1 kommentar:

  1. Tack! Jag känner liksom att jag tillhör den familjen. Den bästa alltså.
    Kram!

    SvaraRadera