tisdag 23 december 2014

DAN FÖR DOPPAREDAN



Ja hej å hå här sitter man med näsan full av snor, halsen som ett rakblad och hostan from hell.
God jul liksom !
Men det blir jul ändå som IKEA så fint säger....jag tror dom....

Var chaufför i lördags och hämtade hem ett gäng glada proppmätta ungdomar som varit på julfest, och världen är då bra nå liten när det helt plötsligt sitter en Skåning i bilen vars mors blogg jag följer. Jomen sedär ja !
Trevligen pajk !

Julfirandet sker i annat hus än vårt tack och lov, här ser ut som en lopplåda och ingen julstämning finns att uppbringa.
Men det blir jul ändå !

Idag väntar ett blombud till mig...woohooo...jag kan med 99% säkerhet säga att det kommer från min gullunge i 08-land !
Modern plockar upp det i stan på väg hem från frissan till mig, då jag sitter själv i långkallingar och tossor och snorar.

Uppesittarkväll med bingolotto, få se om man är vaken fram till första pausen !
Många miljoner väntar, så det kan vara värt att spärra upp öga och hänga med lite i rimdängorna !

Nämen god jul på er alla fina !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar