lördag 24 september 2016

MÅNADSUTMANING DAG 21-24

Hej å hå vad dagarna går och jag hänger inte med i utmaningarna längre....
Ska se vad jag missat

DAG 21

Hittar jag inte ens...så den har jag nog städat bort

DAG 22

Sortera udda strumpor. Eftersom vi numera bara är två i hushållet finns inte så mycket att sortera. Svarta till mannen och ankelsockar till mig som håller ihop i vått å torrt. alla är på plats :)

DAG 23

Huuuuu. Fixa iordning bänken i tvättstugan...Går ju sisådär eftersom jag inte har någon än...har just slängt ut tumlaren och där kommer en ny diskho med liten bänk infinna sig snart men just nu får ni inte vara med i min tvättstuga...Katastrofområde 34 liksom

DAG 24

Leksaker...ja det kan jag ju inte påstå att vi har några hemma längre. De som finns ligger nerpackade i lådor och där får dom ligga till gud vet när.

Mission completed detta var några lätta dagar. Tack för dom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar