måndag 5 september 2016

MÅNADSUTMANING DAG 3 OCH 4

Dag 3 handlade om att kasta något som var en gåva eller arvegods.
Eftersom jag inte sitter på nåt arvegods som jag vill kasta - har en stor skänk i hallen och en pigtittare från mormor och morfar samt en liten kaffeservis från mormors café som jag aldrig tänker göra mig av med så fick det bli nån typ av gåva. Grävde mig djupt in i de hemska garderoberna och hittade två fula ljusstakar från Hedenhös tid som rök. Plus en sopsäck av övrigt skrot i samma garderober.
Eftersom jag inte använt dom nånsin tror jag kommer jag inte sakna dom heller är jag helt övertygad om.

Dag 4 handlade om att ge beröm och eftersom jag inte har så många här hemma att ge beröm fick det bli maken som rökte så makalöst god sik i helgen. Sen hjälpte han till att plocka lingon och det var värt berömmelse. Nu har vi sylt för hela vintern .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar