fredag 23 november 2007

Snön faller....


Åh gissa vad fint det är ute nu med snö och frostiga träd!

Det ser ut som ett vykort när man tittar ut genom fönstret. Det har väl inte kommit några mängder men det räcker gott och väl.

Ska ändå inte åka några skidor i helgen :)


Var och röjde på Ikea i onsdags med en go´vän och det blev ett 12 timmars pass nästan.

Har nu gjort en sista justering på köksritningen och fått ny offert på både kök och bänkskivor... blev ju dyrare än den förra...hum...men det det beror på att vi valde underlimmad diskbänk.

Törs inte ge oss in på det själva, för TÄNK om det slinter med sågen och swosch har man ingen bänkskiva...nä, det får bli dessa tusenlappar dyrare, spelar ingen roll.

Den 10:e åker vi ner och skickar iväg hela beställningen och så kan man leva lugnt över jul och nyår innan vi drar igång och börjar riva. Jippijajjj vad jag längtar!!!


Sonen M har just åkt iväg med bussen till skolan sen åker han direkt ner till MJÄLLOM av alla ställen efter skolan !!!!!

Fatta vad han ska dit å göra???? Hon hette visst A......någonting *ler*

Ja de ungdomarna de ungdomarna

Prisa Gud för mobiltelefonen !!! Vad gjorde vi utan den ???? HUR skulle jag kunna få någon ro i kroppen och veta att han är Där borta och jag inte kommer i kontakt med honom när jag vill.

Nu är det bara att skicka sms och ringa hejvilt så har man koll iallfall...


Idag är det utvecklingssamtal med lilla sonen S och det torde inte vara några problem vad jag kan se.

Han har "social kompetens" som hans förra lärare sa !

Visst låter det fint ????


Hej hopp i snöglopp nu ska jag laga lunch och sen ladda för ett arbetspass till 20 och sen Idol tittande resten av kvällen.

Vi får väl se om Amanda gör ett sånt fiasko som dom säger på TV4 idag....


Ha en fin helg alla min "tjuvkikare"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar