tisdag 22 januari 2008

Två dagar kvar !!!


Två dagar kvar till en stoooooor lastbil kommer hit till oss med en bröte platta bruna paket !

Som jag längtar - och bävar...gosh hur mycket göra kommer det inte att bli ????

Men så tittar jag på annikas bilder på hennes nya kök och jag bara ryser i kroppen när jag tänker att VI också kommer att få det fint till slut !!!

Som vi väntat och längtat till denna dagen. Gud, det låter som när man skulle in och föda barn !


Glädjande nyheter är att katten ser ut att bli helt återställd, han äter, kissar, bajsar, promenerar inomhus, hoppar upp och ner i säng och soffor. Benet ser LITE trött ut ibland och kan släpa lite, men vad gör väl det?

Musklerna måste ju tränas upp lite mer eftersom han legat i nästan två veckor.


Så här kommer det att bli göra framöver men det ska bara bli kul.

Sonen S har lovat hjälpa till - gullpojken min :)

Sonen M rymmer till tjejen i helgen och kommer att lysa med sin frånvaro, men vad göra? Gulliga barnen :)

2 kommentarer:

  1. Så spännade att det snart är dags, minns väll själv hur stollig man var när de kom =)
    Hoppas att vi får se någon spännade bild när ni sliter ert hår samtidigt som ni försöker sätta i hop skåpen, nä så illa är det inte, det gick riktigt bra att sätta i hop dem.

    Har en liten sak inne hos mig som jag hoppas att du vill ta emot.

    Ha en bra onsdag, kram "grannen"

    SvaraRadera
  2. Nu står du väl snart ute vid grinden och hoppar av förväntan :))) Härliga dag imorgon!! Jag hoppas du vill dela med dig av lite bilder sen när det beger sig! Kommer att bli superfint! Här hos oss gjuts garagegolvet i dag. Undrar varför jag inte ryser av spänning. HIHI. Jag är nog ganska ointresserad av just garaget men vågar inte visa det för mannen*tihi*
    Ha en bra dag även om väntan känns låååång!

    SvaraRadera