lördag 9 februari 2008

Fullspäckat !


Ja herremingud hur ska man hinna med allt????


Först är det ju köket som äter tid, sen i helgen är det ju skidskytte VM som går av stapeln i Östersund och DET kan man bara inte missa.

Har sett tv-tablån och shit, här får man lotsa mellan tv, kök, tvätt, mat, tv, kök und so weiter.

Sen är ju kvällen räddad med Melodifestivalen, missa ??? nä, aldrig i livet


I köket har vi nu hunnit sätta upp en sida med lådhurtsar - fyra stycken - och bänkskivan och fan vad snygg den är om jag får skryta lite. Ja, man får skryta över något som man längtat efter i 15 år typ !!!!

Jag tänker inte sätta in några bilder förrän det börjar bli klart för jag tänker hålla er på halster. Moahahahahaha !!!!!


Veckan som gått har hastat förbi i ljusets hastighet och jag har hunnit med att jobba ( ja, har iallafall VARIT på jobbet...hi hi ), varit på studiecirkel i sonen S´s klass och den handlar om Alkohol, narkotika och tobak. Konsekvenser, regler, kärlek and so on...gud vad intelligent och klok mamma jag kommer att bli.

Det här skulle man gjort redan när M gick i 7:an, men jag vet inte om jag skulle varit annorlunda för det ?

Sen har det ju varit köket som vanligt och allt annat som måste göras vare sig man vill eller inte.


Veckan som kommmer blir fullspäckad med jobb, kurs i Administration, möte på jobbet, studiecirkel och hela helgen på jobbet. Längar ? NOT !!!!

Sen går gubben på brandjour på måndag morgon och en vecka framåt och då kan man aldrig vara säker på att ha honom hemma.
Kom ihåg din käresta på Alla hjärtans dag !

kram kram

3 kommentarer:

  1. Oj oj Vännen vad du har fullt upp just nu!! Bara att dra ett djupt andetag mellan varven och ta en ska i taget. Det brukar ordna sig!Du är inte lite fräck du som njuter så av att hålla oss på halster ang köket! Vi vill ju se åtminstone en liten, liten glimt förstår du väl!! :)))
    Jaja, jag får väl tåla mig då. Men just nu känns det som om det enda jag gör är väntar och tränar mitt tålamod.Haha!
    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  2. Hejhej..fullt upp varje dag..
    wow..spännande blir det å få se lite köksbilder sen..längtar gör man juh.
    Hoppas allt e bra annars.
    Här e de flunsan för mej..4.e dagen..hoppas de släpper snart..men de syns då ingen ljusning än iaf.
    Ha de gött tjejen..kram Helén.

    SvaraRadera
  3. Vet du inte om att det är fult att hålla oss på halster *ler*
    Ja ja, de brukar ju säga att den som väntar på något gott...=)
    Ha en bra vecka,
    kram Annika

    SvaraRadera