måndag 18 augusti 2008

Moss moss


Nu har man kommit igång och jobba igen, har jobbat hela tre pass - ---- och är redan less. ha ha.

Det har varit fullt upp med schema, rekrytering, sjuklingar, kurser som ska gås och indelas grupper till m.m.

Ingen brist på sysselsättning precis

Imorgon ska jag gå en utbildning i Etik, kanske behövs :)

Sen jobbar jag till 21.30 efter det. Phu...sonen M kommer hem imorgon efter att ha varit borta i fyra dagar.

Snart ska han börja övningsköra, väntar på bara på intyg och brillor

Fatta vad billiga glasögon det blev för honom - eftersom han måste ha det när han kör bil åtminstone - tre par för 2970,- Ett par till mig kostar runt 8 laxar...skillnad !

Här köpte vi dom, fast dom har inte kommit än.. Kanske nästa vecka att vi kan hämta dom.


Imorgon åker mannen till Boden för att hämta hem en båt :)

så här ser den ut:

ja den hamnade längst upp på sidan tydligen...scrolla upp lite så ser ni den. Det blir kul att åka omkring i något som går fortare än en trött simmande abborre...som den båt vi har nu.

4 kommentarer:

  1. Ja då kan vi kappköra till sommaren!
    Simma lugnt...

    SvaraRadera
  2. HEj! Oj vad fint kök du har. Jag hittade hit från Mindi :)

    SvaraRadera
  3. Åh så mysigt med båt!!!!
    Ja nu är det verkligen vardag igen... både skönt och sorgligt. Men vi får längta tills nästa sommar och semester nu. ;)

    Kramis
    M I N D I

    SvaraRadera
  4. Nu ser jag ju den... båten ! Jätte fin är den ju.

    Ja nu när ni varit hit upp med bilen för att hämta båten, så får ni väl nästa gång ta båten för att komma och hälsa på oss... hi hi !!!

    Hm... ja jag vet ju att mitt brev har dröjt. Men jag kan berätta att jag har börjat skriva och är på blad åtta nu... Blir några blad till innan jag postar brevet.

    Ha det bäst vännen !

    Kram Kram

    SvaraRadera