fredag 22 augusti 2008

Onödigt vetande

1.Din mobiltelefon? Sony Ericsson
2. Din (o-)äkta hälft? Är ute och åker båt
3. Ditt hår? svans som är flätat i tre flätor ( inspirerad av Brasiliens fotbollstjejer)
4. Din mamma? Bäst
5. Din pappa? Bäst
6. Det bästa du vet? Att få rolig post
7. Din dröm inatt? inget vad jag minns
8. Din dröm/ditt mål?Att någon gång vinna pengar
9. Rummet du är i? Mitt lilla kontor
10. Din hobby? Datorn
11. Din skräck? Åska med stora blixtar
12. Vill du vara om 6 år? Frisk och resande
13. Var du igår kväll? Trött
14. Vad du inte är? Hungrig
15. En sak du önskar dig? En resa
16. Var du växte upp? I Ångermanland
19. Det sista du gjorde? Premiäråkte nya båten
20. Dina kläder? slappt
21. Din TV? Stor
22. Ditt/dina husdjur? Två
23. Din dator? gör mig glad
24. Ditt humör? Hyfsat
25. Saknar någon? min goa vän i Stockholm
26. Din bil? Volvo
27. Något du inte har på dig? Halsband
28. Favoritaffär? Roliga pysselaffärer
29. Din sommar? Perfekt
30. Älskar någon? Många
31. Favoritfärg? Blå
32. När skrattade du senast? Nyss
33. När grät du senast?Nör Jamaica vann stafetten....är man puckad eller men det var ju bara så jävla bra !

3 kommentarer:

  1. Hej! Rolig lista. Kan jag låna med mig den?

    SvaraRadera
  2. Tjao Monika,
    måste ju kika in för att se till att du skött dej i sommar ; )
    Nu har även jag hittat tillbaka till vardagen och bloggen.
    Vilka fina köksbilder du hade tidigare =)

    Ha de gott, kram Annika

    SvaraRadera
  3. Hejsan!

    Sitter här och kikar runt lite och hamnade här!

    Kul att få läsa ditt onödiga vetande :o)

    Jisses! Vilket fint kök! Jag smälter! ;o)

    Ha det fint!

    Monika

    SvaraRadera