måndag 20 oktober 2008

Baciller i kubik


Här är det full rulle i bacillvärlden....ungar, gubbe och kärring dras med snoriga näsor, ömma halsar eller smärtsam vagel i ögat

Själv har jag jobbat fyra dagar över helgen och nu äntligen ledig i TRE härliga dagar !

Hade feber när jag kom från jobbet igår så det blev tv-soffan mest hela kvällen.

Idag känns det lite bättre men snuvan sitter i än, men jag ska inte klaga.

Det finns dom som har det 1000 ggr värre än mig, så jag sitter här nöjd och belåten och snorar på.


Här händer inte mycket, man jobbar och sliter och sen orkar man inget mer.

Det blir väl lugnare framöver

Till helgen ska vi ev. träffa våra goa vänner A och G, men än är inget bestämt. Vi får se under dagen vad vi kommer fram till.

En kopp skvallerkaffe vore ju inte dumt förstås.


Imorgon blir det Bilbolaget med biljäveln ! Den har kostat oss 8500,- sedan i mars och imorgon blir det ännu en 2500 sedel att betala.

Man kan ju gråta för mindre....fy fan vad surt :(

Det får bli nudlar resten av månaden...gud vad skönt att det är löningsvecka så man har något att se fram emot

2 kommentarer:

  1. Låter inget vidare med dessa baciller. Du får nog vänta med att skriva brev till mig då... så inte någon bacill råkar hamna i brevet... hi hi !

    Kram Kram

    SvaraRadera