lördag 11 oktober 2008

Regnet det bara öser ner...

Idag blir det bara en innedag, för regnet står som spön i backen.


Kanske det blir ett fall för dammsugaren och moppen...känns inte kul men ett nödvändigt ont.


Vad tyckte ni om idol igår?


Jag tycker det var rätt en som åkte ut, även om det hade gått lika bra med Johan eller Loulou som jag inte gillar riktigt jättemycket.


Min idol är Alice :) Gud vad bra hon är!


Sen är det Kevin och Robin - snyggo - av killarna. Anna är ju riktigt bra också...hm...blir svårt att utse bara EN vinnare...måste nog ta några program innan man känner exakt hur det ska bli.





Vad pysslar ni med en sån här trist dag ?





Igår var sonen M ute och övningskörde för första gången...och gissa hur duktig han hade varit ?


Gubben som övningskörde med MIG när den tiden begav sig - dock olagligt - sa att M var 10 ggr bättre än mig första gången. buähähähä....jag som trodde jag var duktig då...snyft


Nej, det är jättekul att han har sån känsla redan för bilkörning, detta kommer nog gå bra.


Ska bara iväg och köpa en skylt idag så det blir exakt lagligt. Alla papper är klara och på plats så nu fattas bara att lösa ut glasögonen också. Money money money

Ikväll blir det lite partaj med Brasiliansk mat skulle jag tro. E är så duktig på att laga god mat. Vinet lagar vi :)

The rain is falling this morning. Not fun at all.
Maybe it is time for some housecleaning...not fun at all.
Whar are you all doing this weekend?
Our son has start to pracitce driving the car. The first time was yesterday and it went all fine said my hubby.
When I took my driving licence for many years ago I started to drive with him as he was my boyfriend even then. He said that our son is MUCH better to drive than I was - and I thought I was very good then ! That is great to hear that it will be quite easy for him to drive. He will turn 18 in december.
Now we must buy his glasses too as he must have that when he drives the car.
I bought a special magnetsign today to put on the car when we are out practicing. If not, we shall must pay to the police :(
Soon we are off to a party at our friends house, even dinner :) I hope we shall have some Brazil food, that she is very good at cooking.
The wine is on us !

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack för din kommentar hos mig. Blev så glad!
    Ha en trevlig lördag.
    Kram Elna-Estelle

    SvaraRadera
  2. Hej du gulliga...

    Här regnar det också. Vi är på lite utflykt över helgen. Kram

    SvaraRadera
  3. ja då får vi hålla koll i trafiken, men det kommer gå bra
    kram syss

    SvaraRadera