torsdag 9 juli 2009

Pissigt som fan !


Nu har det varit dåligt pissväder i en hel fucking vecka och nu börjar jag få nog av detta !

Paniken infinner sig snart när jag tänker på att det är bara 10 stackars ynka dagar kvar till man börjar jobba igen. Jag döööööööööööör om inte solen tittar fram snart, depressionen är nära

Tack gud för att jag fått igång Spotify idag så jag kan roa mig med att lyssna på musik....

Det här var det värsta nånsin att ha apväder i en hel vecka i sträck, trodde inte det kunda vara möjligt på MIN semester.

Nu ska jag gå och dra ett täcke över mig en stund....

7 kommentarer:

  1. ja du lika pissigt hos mig och du har ju haft sommar på din semester inte jag!!

    SvaraRadera
  2. Ganska mysigt att kura under täcket också. Men luuugn, redan till helgen blir det bättre för då går jag på ledigt. Mooahahaaa.....

    SvaraRadera
  3. Jag kan trösta dig med att vi har pissväder här söderut också... Skit tråkigt! Det är ju sommar och ska vara sol och värme.

    SvaraRadera
  4. Nina, vad kul att du hittade hit :)
    kram kram

    SvaraRadera
  5. "Monikas lugna vrå"??
    Verkar vara värsta ilske-tornadon hos dig!
    Hehe =)
    Med hopp om SOL!
    Kramiz Maud

    SvaraRadera
  6. Hade bara två arb. dagar till veckan så jag önskade sem. Och det fick jag, så då blev det som en x-tra vecka :)

    SvaraRadera
  7. Ja, PISSVÄDER var ordet!
    Sitter här i Bohuslän och fryser som en hund.
    Har satt på alla element och dragit på mej strumpor och joggingställ och BLIR BARA INTE VARM!?!?!?!

    Shit, vilket dåligt humör och annat som kommer när det blir så här blött och grått ute...
    Ja du....deppen är nära!

    Kram på dej, och jag hoppas verkligen att Du får lite fler fina dagar innan din semester tar slut.
    Håller mina tummar!
    //Jenny (:

    SvaraRadera