fredag 31 juli 2009

Regnar regnar regnar


Varför på min lediga dag ? Min lediga helg kommer att kantas av regn, varför ???

Jag som tänkte njuta av en helg ute i stugan...nu är det ju kört...får ju vada i storstövlarna där och hur kul är det ?

Nu har jag börjat jobba igen och har redan avverkat två veckor, gick som hejsan...swosch är snart alla tillbaka igen - ordning i redet .

Vi har handlat lite till stugan som gubben är ute och fixar med, till renoveringen. Blir fint.

Har inga planer för helgen, men tänkte väl åka ut till på söndag om det blir väder imorgon vilket jag tror att det INTE blir, regn regn regn.

Inomhus kan man ju pyssla lite, sen kan man ju elda i öppna spisen, mysigt och varmt.

Sönerna är ute på vift, kommer nog hem ikväll skulle jag tro.

Inte länge kvar på sommarlovet - panik....för alla...... och fotbollen är igång igen efter uppehåll, träningsmatch imorgon, sen kör serien igång igen till veckan med två matcher. Tjohooo

4 kommentarer:

  1. Att kunna elda i öppna spisen är väl det enda positiva med detta regnande!
    Ha det!
    Kramiz Maud

    SvaraRadera
  2. Du får pyssla på inne vännen. Det kan man ju vid det här laget :o)

    SvaraRadera
  3. Halloj!
    Lägger lösen på min blogg, så skicka din mailadress om du vill kunna fortsätta kolla in vad som händer i Kumla. =)
    Kramiz!
    maud.helena@hotmail.com
    (mauds dagar)

    SvaraRadera
  4. Jag börjar jobba på måndag... *ångetst*

    Kramis
    M I N D I

    SvaraRadera