onsdag 1 juli 2009

Stekande sommarsol


Ja det är helt otroligt underbart att vara ledig och BARA VARA !

Att sen vädret är något helt utöver det vanliga kallar jag för bonus. Njuter som fan kan jag säga!

Det blir mycket sol, bad, båt, stuga, god mat, morgonpromenader och sena kvällar

Har hittat årets serie kan jag lova - HARPERS ISLAND!

Någon mer än jag som följer den?

Det är bland det bästa jag sett hittills under detta decennium eller något sånt.

Sonen M har haft gullungen här i en vecka, har nu åkt hem och då for han ner till stan för att träffa några kompisar som han inte sett på länge.

Inte bra att "nöta ut" varann i så unga år, bra med lite space också ibland.

Man kan inte annat än älska den ungen <3

Mannen har åkt ut till stugan för att förbereda ett golv för klickgolv. Har gammal ful och skev masonit just nu som inte pryder så värst.
Han går ju sjukskriven för dålig rygg i en vecka till ,sen två veckors semester kvar+ den han får spara in för sjukskrivningen.

Han gör inte mycket, kan inte göra mycket heller, men ska iallafall försöka plocka bort lite gammal masonit och lägga på lite spackel så det inte blir så snett

Här inne kan man inte sitta länge till....måste UT och cykla för att få luft och svalka

Har nu gått in i en annan färgkarta än den vanliga svenska färgen, ser ut lite som en halvturk kan man säga :)

På lördag blir det partaj med govännerna A & G med pubafton på Havsbadet. Blir kul som 17

Lev å må !

4 kommentarer:

  1. Gott att läsa att Ni har finfint väder också!
    SOl och bad och båt...Kan ju inte bli bättre!?

    Bara att fortsätta njuta alltså!
    Hoppas Gubben din blir bättre i ryggen snart så han inte förstör den ännu mer nu../:

    Kram på dej i värmen! //Jenny 8:

    SvaraRadera
  2. Det låter som underbara dagar, fortsätt så. Ha så trevligt på lördag, själv ska jag vara duvetvar :(
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Vag glad jag blir över att det lutar åt party i helgen!! Love you!! Kram Anneli..

    SvaraRadera
  4. Jupp, det var så vi sa :) Blir kul Anneli, vi dyker upp efter middagen
    kram kram så länge

    SvaraRadera