torsdag 28 januari 2010

Dagens horoskop 28 januari

Du vill genomföra en del förändringar i gruppsammanhang. Du ser att saker kan göras på ett bättre sätt.

Det känns som om allt handlar om jobbet numera..det är ju DÄR alla förändringar är just nu.
Igår blev det inget horoskop, för då hade jag magsjuka. Urk och blä !
Låg hela långa dagen, var helt kaputt, drack två glas svartvinbärssaft på hela dagen, så gissa om magen var väldigt tom imorse.
Har druckit lite te och ätit en macka för att känna efter hur det känns...
Snöovädret har verkligen eskalerat här, var totalt insnöad imorse !
Sen gick pappas traktor sönder igår och jag tror mannen här hemma skulle dött om han skulle skottat allt detta för hand.
Ja ni vet ju hur det ser ut här, ni som varit här, tror vi har den absolut värsta och största gårdsplanen på byn !
Men tack och lov fick han låna en stoooor gul traktor som kom och räddade livet på oss !
Nu kan vi iallafall ta oss ut med bilen om det behövs. Men jag lär vara inomhus med mina kvarvarande baciller en dag till. Vill inte att någon annan ska få magsjuka pga mig.
Hörde att det tilltagit med magsjuka på jobbet också. Total personalbrist med andra ord !
Är sjukskriven idag och ledig imorgon så sen får vi se hur helgen blir, vill inte gå för tidigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar