lördag 9 januari 2010

Ledig helg


ME LIKE A LOT :)

Underbara lediga dagar, varför är ni så få ?


Mannen har Mekjour i helgen och är nu ute på jobb, inte kul för han precis.

Var in på Bilbolaget med bilen igår och TRODDE att det bara skulle kosta dom 1200,- som vi fått i uppgift, men så hittade dom ett fel så vi inte kan besikta om bilsatan, kommer kosta en hel del till.

Att beställa grunkamonken kostar 2500,- på Volvo men jag hittade på skruvat.se istället och där kostade samma grunka 1260,-. Så det är beställt och så får vi hoppas den kommer fort så vi kan beställa ny tid för att sätta in den. 20:e blir det körförbud annars. Surt sa räven om bilsatan.

Bilar ska GÅ FRAMÅT och inte kosta pengar :( precis som datorer, de SKA bara funka !


Maten är avklarad, mätt som en gris och nu ska jag spela Scene It med gullefjunen, på den nya Xbox 360:n. Blir kul att se vilka kunskaper man har i film = knappast några.

Det skulle gubben spelat för han kan nog allt om skådespelare, filmer, klipp och scener. Jag minns aldrig filmer jag sett för jag somnar oftast mitt i dom.

3 kommentarer:

  1. Vi har just lagat turbon på ena bilen. Blä!! Bilar ska bara funka och inte krångla och kosta massa pengar!
    Hoppas ni har det bra i kylan!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tjena mittbena =)
    Dra på trissor, men nu lyckades jag ta mig in och läsa din blogg =)
    och dessutom kommentera, inte illa för att vara mig då =)
    Trist med eran bil, känner igen känslan. Finns roligare saker att lägga pengarna på....
    Kram på dig och hoppas du får en fin vecka!
    / Anna B

    SvaraRadera
  3. Hallj Anna, kul att se dig här !!!
    välkommen åter min vän
    kram

    SvaraRadera