lördag 2 januari 2010

GOTT NYTT ÅR !


Dagarna springer iväg och det är nu ett nytt år.

Har inte hunnit uppdaterat då jag jobbat av och an alla helger här...blir så jävla less !

NU är jag iallafall ledig två hela dagar :) Lyx !

Vi firade in det nya året med vänner, god mat och massa dryck. En sen nattpromenad och sängdax vid 03-tiden då vi fått hem alla som skulle vara hemma.

Igår var man ju segare än kola och spyjobbigt att åka och jobba. Tur det var en kort tur !

Saknar min vän A som är i fjällen och firar nyår...men de kommer hem imorgon *lycklig*


Det är året kommer att innebära schemaändring på jobbet - till det SÄMRE TYVÄRR -nya arbetskompisar - men det blir kul.

Sen vet jag inte vad det nya året har med sig till mig, den som lever får se :)

Ha det gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar