måndag 15 mars 2010

Dagens horoskop 15 mars


Närstående kan göra nånting oväntat i dag. En vänskap kan fördjupas. Allt verkar faktiskt möjligt nu!


Oj vad spännande det låter ? Ta ur diskmaskinen, tvätta, städa, laga min mat? KAN det vara något sånt oväntat tro ??? Nä, in my dreams only....

Låter dock som en lovande dag när jag till och med är ledig ! Kan det bli bättre ?


Lovet är slut, skolorna är igång, ingen jublar...låter det bekant ?

Gullefjun L åker hem idag, blir tomt som vanligt. Kusin F kom förbi igår och vad kul det var - synd bara att jag inte hann träffa honom...men det kommer väl fler gånger. M var iallafall glad och tyckte det var kul ! Välkommen tillbaka Paso :)

Saknar många av M´s gamla kompisar som flyttat, läser borta, är i lumpen och har försvunnit på ett eller annat sätt. "det var bättre förr" ha ha.


Solen gassar, i morse hade vi -15, alldeles för kallt, men vad gör det när man har det varmt och gott inomhus ?

Kaffe och ostfralla är intaget, kanelbulle likaså, nu har jag laddat batterierna för en dags hemjobb typ allt jag räknade upp där ovanför som jag i mitt stilla sinne hoppas att någon annan gör åt mig..men HUR ska det gå när ingen annan är här hemma under dagen. Katterna...nä skulle inte tro det !

Ska bara skicka iväg gullefjunen med buss till stan nu så är jag nog igång efter lunch typ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar