onsdag 24 mars 2010

Dagens horoskop 24 mars

Du vill ställa upp för en nära vän. Du bemödar dig om att se till att den här personen har det bra.

Idag är det en strålande solig dag, -15 när jag klev upp. Än är det vinter på nätterna iallafall.
Har ledig dag idag, sen väntar fyyyyyyyyyra långa jobbdagar över helgen. Skapligt kul...
Bara en vecka till påsk, fattar inte att det gått så himla fort senaste månaderna. Kusligt fort !
Till veckan är det prao för S, han ska vara ute i skogen och jobba ! Kan ju bli spännande värre det. Han är ju inte rädd att hugga i precis, så det lär gå bra.
Här händer inte mycket, säger som en jobbkompis sa: Jag har inget liv känns det som, men jag känner att jag lever !
Kan jag förstå henne då hon pluggar arslet av sig nästan!
Annars händer inte mycket här på planeten, dagarna lullar på som dom ska tror jag.
Full rulle med att planera skolresa för S klass, tänk att man lyckades halka in på det också... att man ska va med på allt ? Men jag ska inte med, så mycket vet jag ! Jobbar hela helgen och ledigt tänker jag inte ta, för den sparar jag till Tallinn resan + skolavslutning och sånt.
Finns ju fler föräldrar tycker jag...men tyvärr är det dåligt engagemang men det är ju inget nytt.

2 kommentarer:

  1. Hallå där i vårsolen !

    Jag skickade två mail till dig igår kväll (tisdag). Men dom verkar inte vilja komma fram eftersom jag hela tiden får tillbaka att det inte går att komma åt din mailadress. Nu har jag provat flera gånger.

    Har du någon annan mailadress som jag kan skicka mailen till ?

    Maila den till mig i så fall. Tack !

    /Vanilla

    SvaraRadera
  2. Hoppas du har ledigt över påsk, eftersom du jobbar nu!!
    Kramen!!

    SvaraRadera