måndag 29 mars 2010

Dagens horoskop 29 mars

Du får hjälp och stöd från andra i din omgivning nu. Det här är rätt tillfälle att ansöka om ett lån.

Det låter ju bra med hjälp och stöd, men till vad ? Att betala Tallinnkryssningen ? skulle inte tro det va ?
Och lån har jag så det räcker och blir över, kan överlåta några åt någon annan om ni känner er manade ! Nä, trodde väl inte det heller.

Idag är jag ledig, halleluja ! Har just skjutsat de unga tu till bussen, sonen S ska på Prao i veckan på Norra Skogsägarna. Kan ju blir hur som helst då han ska flacka runt med privat chaufför hela veckan :)
Själv ska jag krypa ner i sängen efter S har åkt, behöver sova ikapp några timmar känner jag efter den här arbetshelgen. Men jag är ju hungrig också och behöver käka, men då blir jag pigg och lär väl kliva upp efter ½ timme. Svårt fall - doktorn grät.
har ätit klart min 10-dagars pencillinkur idag - skööööööönt....magen mår som den gör - pyton

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar