onsdag 19 maj 2010

Dagens horoskop 19 maj


Du kanske vill genomföra en del förändringar på din arbetsplats. Du får hjälp och stöd från kollegor.


Orkar inte det...har så mycket annat att tänka på så det finns inte mer utrymme i min hårddisk även om det skulle behövas göras en del andra grejor.


Helgen som gått har varit VARM VARM VARM. Vi har varit i stugan, solat, grillat, druckit vin och chitchattat med "grannarna"

Vilken sommarvärme !!! Det har varit högsommar i flera dagar nu och det känn som man är tillbaka i maj 1994 när jag väntade S.

Det var väl den varmaste maj jag varit med om so far...men nu är det likadant.

Idag är det dock lite moln, ser ut att kunna bli lite regn, men det gör inget bara jag hinner ut med tvätten och den hinner torka före.

Har ledig dag men det är som sagt aldrig ledigt...tvätt, disk, tvätt, städa, handla, laga mat, förbereda för S som fyller år på fredag sen är det jobbhelg som väntar. Pust !

1 kommentar:

  1. Vad fint du har gjort här på bloggen!!
    Jag kommer också ihåg -94 av nån konstig anledning, hihi.
    När S kom hem från BB, den 10 april, höll björkarna på att slå ut!! Och Sommaren var ju super fin.
    Det var ett speciellt år, eller hur? ♥
    Kram kram

    SvaraRadera