torsdag 20 maj 2010

Dagens horoskop 20 maj

Se till att du får lite bättre ordning på tillvaron, både hemma och i jobbet. Kasta bort onödigt skräp.

Tack jag vet !!! Ge mig mer tid tid tid och en container bara så nog fan ska jag fixa biffen!
Just nu har jag varken tid, ork eller energi att röja och ingen container heller för den delen!

Sommarn är här även idag, härliga tider, soliga tider! Har jobbat kort dag idag och legat och segat på en filt i solen på eftermiddagen.
Har suttit på bryggan och fikat med mor och far, mysigt värre. De firade lille sonen som fyller år imorgon, men då jobbar jag kväll och har ingen möjlighet att byta tur.
Det gjorde inget säger han, han kan fylla år ändå. Ska lyxa till det med god middag på lördag istället. Det går bra det också.
Sonen M lär väl åka till gumman imorgon och dyker hem igen på lördag.

1 kommentar:

  1. Sol, fika, mys. Kanon! Hoppas du får mysa hela sommaren!

    SvaraRadera