söndag 2 maj 2010

Dagens horoskop 2 maj

Det här blir en olycksdrabbad dag för barn. Var försiktig. Kärlek vid första ögonkastet är möjligt nu.

Binder fast mina barn i en stolpe så kan inget hända dom !
Tur att sonen inte ska spela matchen ikväll för då blir det väl akuten med knät igen...vet inte när han ska kunna börja träna igen. Han är livrädd att göra illa sig igen och har än inte sprungit en meter sen han gjorde illa sig för två veckor sedan.
Fast han har ju legat sjuk i en hel vecka också så...stackaren, har gått ner 5 kilo...på den lilla tunna kroppen !
Räknade ut hans BMI igår och det landade på 19...gränsen till undernärd !
Det kan man ju inte påstå att jag är...hrm....25 var mitt BMI, gränsen på övervikt. *grinar illa*

Dagens To-Do-List ser ut så här
Hänga tvätt
Ta ur disken
Tvätta ännu mera
Handla
Laga middag
Åka på träningsmatch - dock utan S som spelar
Hem och se Amazing race - om jag hinner vilket jag inte tror :(
Fixa inför morgondagens jobb, en massa förberedelser som vanligt

Sen kanske jag orkar skriva ett brev eller två under varven också, stackars brevvänner som nog tror jag gått i ide...

2 kommentarer:

  1. Men nu är det ju maj, så nu tinar man sakta men säkert fram :)
    Vad tråkigt att S gjort sig illa, hoppas det ordnar sig.
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. skicka hit han jag har nybakade snoddas!!

    SvaraRadera