onsdag 7 juli 2010

Dagens horoskop 7 juli

Du kan få ett överraskande erbjudande om en resa inom kort. Det gäller att ta tillvara på tillfället.

Det här tänker jag ta tillvara. tro bara när erbjudandet kommer ??? Snart, helst nyss tycker jag.
I natt drömde jag att jag sa upp mig från jobbet då jag skulle få jobba 20 pass på fyra veckor och gå upp till 96%, ´no way sa jag och sa upp mig.
Dessutom skulle jag inte ens få jobba samma helger som min goa vän Kicki heller, och det avgjorde allt.
Kanske det har någon mening med min dröm? Att jag ska leta nytt jobb, hitta på något annat?
Leta nya vägar...vem vet...ska ha det i åtanken :)

solen gassar och vi bara njuter av att vara ledig. Mannen var iväg kl. 05,00 och hämtade hem 10 stora sikar från näten. Jag hoppades på laxar jag....men det får duga.
Får väl bli rökta fiskar istället för grillade.... gratis är gott !

1 kommentar: