måndag 19 juli 2010

Det är över nu.....


Du kan bli arg på en chef, en förälder eller någon annan i dag. Ingenting får stoppa dina planer


Oj oj oj, håll er undan för nu är jag visst på krigsstigen ! Ha ha, har inga planer överhuvudtaget idag, bara ladda för att börja jobba imorgon, ladda batterierna och försöka vila och ta det lugnt.


Har fått jordens äckligaste blåsor på underläppen, så nu tillhör jag kategorin silikonläppar a´la Hollywoodfruar och Kissie. så jävla otrevligt och ont gör det också.

Jag hittade en liten tub Vectavir så jag överlevt natten. Typiskt mig på sommaren, men i år tog det priset. Sist jag hade så här illa var när vi var i Turkiet och då slog de till efter första dagen. Man blir nästan sjuk av detta, känns som om jag har feber nästan.

så idag blir det Vectavir, noll sol och Ipren som gäller....Herpesblåsor kanske det kallas ??? Solblåsor säger jag, låter finare...vill ju vara lite fin också fast jag ser ut som fan själv...Tänker inte visa mig ute idag kan jag säga.


Efter fyra veckors fet sol och mycket mycket lite regn har vi nu gjort bort sommarens semester och mannen är iväg på jobb idag. Tro hur det går? Varmt och kvalmigt är det ute.


Jag var klarvaken kl. 07 då sökarna brummade för provlarm, sen gick det fem minuter av lite slummer sen vaknar jag med ett ryck att en av missarna står och ska SPY i mitt täcke. No way, slängde ner han på golvet och precis då kastade han ur sig något obestämt svart, hår av något slag ? Han som är vit...kan hända att han tvättat andra missen och fått i sig hennes långa hår. Något strange var det, såg varken ben, näbbar eller fjädrar så det var inget djur han ätit upp. Ugh...upp och torka på tre ställen sen var det bara att kliva upp och se glad ut, pigg och hungrig.

Så nu kl. 8 har frukosten landat, tidningen blivit läst, disken plockad och nätet besökt.

Vila ja...hej å hå...luden tå....

4 kommentarer:

  1. läckert uppvaknande du fick.....

    SvaraRadera
  2. Men tjena vilket uppvaknande du fick!! Hoppas resten av dagen blev bättre :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas att det går bra för dig att jobba nu efter din långa härliga semester.

    Brevet har kommit fram - jätte tack vännen !

    SvaraRadera
  4. Katter är fantastiska! De ger livet mening på något sätt.. Hehe

    SvaraRadera