söndag 4 september 2011

FORTSÄTTNING FÖLJER

Min källarröjning går som hejsan. Hej å hå vad små kryp och mindre söta spindlar vi har som husdjur...eh...hade ska jag väl säga kanske.

Har förberett nu för roller och färg...kanske kanske jag börjar kladda lite där nere i ena delen av sonens tilltänkta rum. Offwhite får det bli. Skulle ha blivit målat för long long time ago men latmasken har bott in sig och rotat sig fast i ryggraden på mig verkar det som.

Ska ta hand om min son lite nu som inte mår så bra..har väl sina förklaringar det också :/

Ha en fin söndag!
Förresten så kan ni hojta till om ni har en bäddsoffa till salu !

1 kommentar:

  1. Så det är till att ha varit bestialisk spindelmördare ;-D ;-D
    Det kommer säkert att bli fantastiskt bra där nere i källaren när det är klart :-)
    Gomorron

    SvaraRadera