söndag 11 september 2011

I 180 KNYCK


...rusar helgen fram och vi har storfrämmene från Piteå. Sonen är hemma och syns han till ?? nope...på natten en stund när han sover annars är det 180 knyck med kompisar och brorsan. De har ju inte setts på en månad så de har mycket att prata om verkar det som, tjattret går i ett :)
Jag har jobbat i helgen både på mitt jobb och på ett annat litet uppdrag på ett ställe där jag brukar hjälpa till när det behövs.
Idag lyxade jag till det och tog ledigt :) Sen ska jag skjutsa sonen upp till Umeå på bussen för att han ska slippa vänta i tusen timmar på byssbyte - snäll jag är :)
Det var den helgen det !

Imorgon ska jag luncha med vännen och handla till ett litet partaj som kommer att äga rum på fredag - på MIN stora dag - fast så var det inte tänkt i början utan nu var det bara det att den här dagen passade bäst för oss alla.
12 goda vänner över en middag, sitter fint det såhär på höstkanten.

3 kommentarer:

  1. fullt upp minsann! :) Snällt att du skjutsar honom, men fin väg där emlellan ju,annat mellan Umeå-Skellefteå - URK!
    Alltså, stället där vi tänkte äta, som jag tyckte var ett hak...hoppas du inte äger det eller känner ngn dom ba´älskar det eller så. Grejen var att stället i sig, eller maten, kanske det inte var ngt fel på,men personerna som satt där just då ville jag inte vara nära. Det kändes otrevligt så vi valde att gå.
    Det heter typ Merry ...ngt..can?

    SvaraRadera
  2. Middag med vänner är ju aldrig fel! :)

    SvaraRadera