fredag 30 september 2011

VECKAN SOM GÅTT

Satan i gatan vad veckan gått fort ! Var tvugen att kolla om det verkligen stämde att jag inte skrivit sen i måndags ??? Tydligen inte :/ Har hunnit med en sväng till käftis med positivt resultat med tanke på att jag inte varit där på typ TRE år :( Ska tillbaka i december och laga ett hål - that´s all folks ! Idag har jag avnjutit en gofrukoste på UH med bästa vännen, shoppat lite och fått umgåtts. Nu ska jag hugga tag i lite städning och sånt tråk, men det gör inget för jag är ledig i helgen :)

2 kommentarer:

  1. SNÄLLA...Skulle du kunna mejla mig hur eran bänkskiva ser ut i valnöt ??
    Är det den valnöt från ikea ??
    Min mejl är
    helenelindqvist69@hotmail.com

    TACK om du vill !!

    Kram Helene.

    SvaraRadera
  2. Tiden går verkligen fort! Din vecka låter bra, ja förutom besöket hos tandläkaren då, det kan jag klara mig utan.
    Kram

    SvaraRadera