lördag 25 april 2009

Äntligen helg


....säger väl många av er och njuter av solen och ledigheten....

Jag kan ju inte påstå att jag gör detsamma precis, njuter av solen och att få gå och jobba fram till 20 ikväll....är det att njuta...nja...klart man är glad att ha ett jobb att gå till, men varför just helger när alla andra är lediga.

Mannen har åkt ut till stugan, var igång redan kl. 07 här och packade ihop det han skulle ha med sig.

Kl.9 stod vi på ICA i full färd med att bunkra lite mat att ha med, soppor på burk går hem !

Han tog ut ett gäng spånsäckar för att fylla upp på övre vindan istället för det sura spånet han rev ut ifjol.

Vädret är +11 nu kl. 9 och man tror inte det är sant.

Sonen S messar med bruden om en ev. dejt idag, måste bara få ihop det med bussaroch sånt då de inte bor på samma ort...typiskt...

Sonen M slaggar i stan - ovanligt eller ? och honom ska jag plocka upp kl. 11 och sen ska jag hinna in på boa också för lite bira till kvällens Robinson.

Om JAG ska ha...knappast....en annan ska ju vara pigg och alert kl. 7 imorgon bitti på jobbet.

Blir inte nå å de ä !

Någon som har tips om ett bra och billigt mobilt bredband ??

Tänkte skaffa nu i sommar när vi är ute i stugan. Tips mottages tacksamt

Over and out, nu ska jag fixa grillad kyckling i ugnen innan det är dags att fara åt stan

Ha det gott

2 kommentarer:

  1. Om du har adsl via telia så har dom ett billigt mobilt bredband som komplement. Tror att det kostar 99kr/mån. / kram kram

    SvaraRadera
  2. Trist och jobba när andra är lediga :(
    Hoppas helgen var bra ändå. Antar att du får ledigt andra dagar istället-hoppas vädret håller i sig så du får njuta av den härliga solen du också :)

    Mvh/Åsa

    SvaraRadera