tisdag 21 april 2009

Mopeder, fotboll och kalla vindar


Ja, det är vad livet handlar om just nu.

Att leta moped till sonen S, full fart på fotbollssäsongen och att överleva att inte frysa ihjäl när man går ut genom dörren

Fatta vad kallt det blåser, blir ju sjuk nästan bara man tittar ut.

Ska promma till jobbet idag, cykla blir för kallt, för jag ska ju hem sedan ikväll också.

Har passet 13-21,30 sen är jag ledig imorgon och då blir det prommis med go´gumman A.

Sonen M har breakat med gullungen L och det känns lite ledsamt, en sån söt och härlig tjej... men man ska väl inte bry sig så mycket när de är så unga, men det föll några tårar faktiskt när jag fick veta att han gjort slut.

Ska bara bry mig om mig själv hädanefter, det gör minst ont....

Hur som haver, blir att åka och kolla på en moped imorgon efter jobbet och det såg ut att vara ett bra köp, bara inte bilden ljuger :)

Annars väntar jobb hela helgen, dock löning så det blir till att jubla högt ändå.

Har bokat upp Umeå med gullungen K till veckan, ska svulla buffé, var alltför längesedan nu och jag längtar så att få rå om henne en hel dag !

Det är fullt upp här, ska väl hänga ut lite tvätt här och se om det torkar, tur man har inglasad altan så man slipper istappar i den blöta tvätten.

Ha det gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar