onsdag 8 april 2009

Grå grå grå


...är himlen ovanför mig....så himla trist så man kan grina !

Tur att jag har haft solen A här idag på skvallerkaffe och nybakat äppelkaka. Hon kan förgylla min vardag hur grå den är :)

Tog mig i kragen och bakade en liten kaka dagen till ära och det var ju inte igår precis.

Sonen M kom just hem och provsmakade och det fick godkänt !!! Snart kommer lilla vargen S hem med kompisen J som nyss tagit moppekörkort....wohoooo snart är lillvargen också 15 och än har vi ingen moppe på G.

Någon som har en snygg Reiju till salu eller något annat snyggt till bra pris så skrik !!!

Nu ska jag hämta ut ett spännande REK på kiosken, gissar att det är från min goa vän i Spanien. DÄR skiner solen minsann hela tiden----------fusk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar