torsdag 6 augusti 2009

Ledig solig dag


Här ränner dagarna iväg med ljusets hastighet och snart har vi jobbat tre veckor efter semestern. Sjukt vad tiden går fort och snart är det höst. Burr

Idag är jag ledig och tänkte avnjuta min dag på stranden, väntar bara på att vännen ska höra av sig att hon är där hon ska vara :)

Verkar inte ha vaknat än tror jag.

Annars blir det en dag på bryggan med picknick med mig själv. Går fint det också, bara jag får njuta av ännu en solig sommardag.

Helgen tillbringar jag på jobbet och det suger ju fett..bläk...Men vad göra ? Det är bara att bita ihop och se glad ut...moahahaha vad glad jag är som får jobba. Eller typ inte....suck, men snart är alla kollegor tillbaka och det blir någon ordning på torpet igen. Suck...

Var till Kramfors igår på match och hittade en Dollarstore som inte var av denna världen. Me love it !

Dit vill jag igen med mer tid och mer pengar, typ lagom till jul tror jag det blir en resa dit.

Förlust tyvärr, men det var mot serieledarna så det var inte annat att vänta. Kul dock att åka.

Sonen M är i Trondheim hela veckan - tomt tomt utan de unga tu här hemma...

Kan vara kul med lite miljöombyte och se något annat än hemmets väggar innan skolan börjar igen. Phu...gruvsamt....

Nä, nu väntar lunch sen beachen. See ya !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar