onsdag 1 september 2010

1 september


Idag hade vi ordnat surströmmingsfest till de gamla på mitt jobb med det gamla vanliga tillbehören samt snaps till de som önskade. Vilken fröjd att se dom njuta av godsakerna - ja, i deras ögon - i mina ögon är det avloppsrens i burkarna

Jag KAN bara inte med det...stod och tjöjdes i slasken nästan och tog reda på all disk nästan. Fy satan i gatan, var mätt i flera timmar fast jag inte ätit en smula...

Nä fram för kebab och andra gourmet middagar istället :)

9 kommentarer:

  1. Förstår inte hur vissa kan tycka att surströmming är sååå gott ?

    Nä fy... säger jag bara !

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Det är klart att du ska lära dig att äta surströmming :) Mums säger jag :) Ha en bra kväll! Kram

    SvaraRadera
  3. Håller helt och fullt med dig = ))
    Ha en härlig dag.
    KRAM Helene.

    SvaraRadera
  4. Näää, surströmming är inte mat. Det är en massa avskräde stoppat på burk.

    SvaraRadera
  5. Det brukar vara ett nöje att se dom äta surströmming, skulle gärna ha varit där :)
    Mums säger jag med!
    Kramkram

    SvaraRadera
  6. Hahahaha, det går faktiskt att lära sig att tycka om surströmming.

    SvaraRadera
  7. Ville önska dig en trevlig helg !!
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  8. Lukten kan jag med men att äta skiten...nä,fy f*n!
    Ha en underbar fredagskväll!
    Kram!

    SvaraRadera
  9. åh så underbart gott..
    Har inte avnjutit surströmming i år tyvärr, ingen att äta med:(

    Kramisar

    SvaraRadera