söndag 19 september 2010

Ännu en sjukling

Tar det aldrig slut på baciller i det här huset ?
Nu har äldste sonen trillat dit med hög feber imorse, är helt utslut.
Bara det inte sätter sig på halsen för honom med, för han har haft sin beskärda del halsfluss under åren som gått så det vill vi INTE ha mer av.

Lugn helg, gubben jourar och jag kurerar för att gå till jobbet igen, efter en hel vecka hemmavid.
Nu kan jag ju göra mig hörd som tur är !

Val idag, förtidsröstade i veckan som gick så det är undanstökat för den här gången, sen får vi hoppas på att det blir rätt parti som vinner, vilket jag önskar tänker jag inte avslöja här. så de så.

4 kommentarer:

  1. Fy vad tråkigt att vara sjuka = ((
    Krya på er nu...
    Ha det gott.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  2. Skönt att din röst blivit bättre i alla fall. Förkylningar har ju en förmåga att gå runt i familjen, det är ju svårt att hålla sig på avstånd från dom man älskar :)
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  3. Peppar,peppar...vi har klarat oss.
    Men man vet ju aldrig hur länge vi klarar oss.
    Ha det bäst!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Kasta ut baciller genom dörren för gott!!!

    SvaraRadera