torsdag 9 september 2010

Dagens horoskop 9 sept

Du är frestad att köpa någonting dyrbart nu. Har du råd så varsågod. Om inte, så var lite försiktig!

Okej, låter väl bli då....har inte råd med något dyrbart sen bilen blev lagad. Den kostar multum att ha på verkstad.
Vill ha en hund ! En liten söt Bamse hund som är lydig och snäll och sover på nätterna...
Saknar lilla Selma men inte så mycket som jag trodde...kanske jag är ett steg närmare Bamsehunden nu istället :) Nä ingen panik, har ju gammSimba kvar och han ska få ha det lugnt och skönt de sista åren han har kvar.

På lördag väntar personalfest. Me lika a lot ! Brasiliansk buffé kan ju bara bli great alltså.

7 kommentarer:

  1. Låter kul med personalfest!
    Ha det så kul!
    Och ät för mig med ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Kul med FEST och GOD MAT !!
    Låter TOPPEN tycker jag.
    Ha en fin helg !!
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  3. Ha det så bra på personal festen i kväll :) Kram

    SvaraRadera
  4. Ha en kul kväll på festen = ))
    Ha det gott.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  5. Oj, oj, personalfest kan ju bjuda på både det ena och det andra!! ;)

    SvaraRadera
  6. Brasiliansk buffé låter spännande!! Me looove brasilian food :D

    Vill bara påminna om att vinnaren av griffeltavlan presenteras på min blogg imorgon :)

    SvaraRadera
  7. Ville bara önska en fin måndag.
    Kram Helene.

    SvaraRadera