måndag 1 augusti 2011

EL STEEEEKO


Ja jävlar i min lilla lådda vad hett och fint det var idag
Vi tog båten ut till stugan och pysslade lite innan vi åkte till våran badvik och solade och badade i vatten som nästan var varmare än luften ! Underbart
Kan meddela att jag nu har konverterat över till Turkfärgadesförening !
Jag är inte längre en vithudad kärring, något annat, brun/rött/vinröttaktigt varelse.
Jag tror jag är samma inuti, men det luktade bränt ett tag så jag undrar om det inte är lite pyrt inombords :/
vi grillade korv, värmde korvburk på engångsgrillen samt kokade nudlar i korvspadet blandat med Loka. Vilken succé alltså, värt att testas !
Kan rekommendera engångsgrill med briketter, vi hade kunnat lagt på en halv gris efter vi var klara och den hade garanterat blivit genomgrillad den me !

Imorgon väntar äventyr på annan ort i annat län - som vi längtat jag och bruttan !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar