onsdag 17 augusti 2011

SAKNAD OCH SAKNAD

Nu har mina hjärtan flyttat upp till Piteå och jag saknar som skitmycket redan, och det har gått TRE ynka fjuttiga dagar !!
Dom åkte i måndags med kustbussen och kvar stod jag med ett fejs som ett svullet babianarsle :/ Fan vad det gjorde ont i mammahjärtat att vinka iväg dom, och även för L:s föräldrar som skickar iväg sista barnet + hunden. Satan så tomt dom ska ha där hemma nu...stackare...vi har iallafall S hemma än några år till - har jag bestämt !
Finns inte på världskartan att han ska flytta än på ett tag. Jag vägrar i sten.

Igår blev S av med sin minisk, så den kommer vi också att sakna !
Nu är det kryckor, linda, painkiller som gäller ett tag framöver.
Ska öppna på lindan ikväll och kolla status på knä så det inte tillstöter något.

Ja, här ligger vi inte och sover ihjäl oss precis, sen är mannen ute och fiskar, jag gör pizza, har cyklat 11 km och skjussar handikappbarn lite hit å dit...annars är det lugnt....phu....vem tror på det ? INTE jag iallafall....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar