torsdag 11 augusti 2011

HEMMA IGEN

Nu är vi på hemmaplan igen efter en turboresa till Piteå tur och retur med flyttsläp.
Helvetesmostermatilda vad många gånger vi kört fel på dessa två ynka dagar, har nog sett alla jävla gator i Piteå nu....säg till om ni vill ha en vägbeskrivning nånstans så kan jag guida er !!!
Sonen var ybersjuk där uppe med hög feber och halsont från helvetet, så han var depp depp..orkade inte ta tag i något alls, men vad göra ???
Inget halsfluss, bara virus som tur är, så nu är det vila och vitaminbombning i helgen när han är hemma för sista gången på ett bra tag...*snyftar högt*

Nattsvart på jobbfronten då min bästa älskade kollega slutar för att börja på ett annat spår - avundsjuk jomenvisstfan :( Kan bara önska lycka till och vara glad för hennes skull även om jag gråter inombords -jobbet blir sig aldrig detsamma utan henne och nu är det ÄN mer sug på att hitta nytt för mig med - MEN VAD ????
Har mina funderingar och planer - bara att vänta och se tillfället komma !!!!

Nä, sluta upp att deppa och sitta här tycka synd om sig själv...bara jag kan göra något åt det.
Ungdomarna kommer få det jättefint där uppe - vilket toppenställe !! STOR lägga, fint område, lugnt och tyst, GYM i källaren, umgängesrum och biljar ! Vilka hyresvärdar ordnar det så till sina hyresgäster ???
Hittar jag ett jobb i Piteå flyttar jag upp :):):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar