torsdag 18 augusti 2011

TOMT OCH KONSTIGT


Var ner och plockade ihop lite grejor i M:s rum och det kändes så konstigt och tomt..ingen säng, ingen dator, ingen tv, inget x-box, kvar står ett tomt skrivbord, en havererad soffa och ett litet bord.
På soffan ligger ett gäng gossedjur som lämnats kvar till sitt öde...helt klart kom tårarna igen då....tänk vilken saknad man kan känna efter någon :/
Men jag vet att dom har det bra, dom har mat på bordet och en sysselsättning jag hoppas båda är nöjda med...men ÄNDÅ !!!!

Ikväll är det fint ute, lugnt på havet, stiltje liksom och kanske kanske laxarna går på ikväll...det återstår att se när mannen med båten kommer hem.

Snart helg...inget inplanerat....nästan :) men det får vi se imorgon om det blir av eller inte - gäller lördag.

Knäet är iallafall bättre för sonen, kryckorna är kastade och snart blir det träningsprogram. Tänk att man har jobbet med sig hem - tur dock att man slipper ta med objekten hem - bara sysslorna !

1 kommentar:

  1. Även om ungdomarna inte är hemma jämt så kan jag tänka mig att det känns fruktansvärt tomt när dom lämnar boet... Usch jag kommer att gråta när den dagen kommer, det är ett som är säkert.
    Kram

    SvaraRadera