söndag 14 september 2008

Trött som en get...

Hej hopp i trötta träsket

Helgen tillbringas på jobbet både för mig och mannen. Kan ju inte påstå att vi hunnit ses något precis, men så är det ibland.

Mannen har både Mekjour och brandjour och det har blivit två brandutryckningar samt tre arbets utkallningar. Den sista nu skulle vara mellan 18.00-07.00 imorgon bitti.

Helgen har varit väldigt sömnsnål och det känns.

Tidiga morgnar, kl. 03.30 i morse t.ex känns ju inte helt härligt när man borde fått sova till minst 9 då jag inte började jobba förrän 13 idag. Men det kan man ju inte rå för....värst är det ju för han som måste jobba hela natten.

Kan ju trösta oss med fina pengar :) Dock den enda trösten

Kan behövas nu när bilen behagar jävlas med oss och komer kosta en redig summa att laga. Den snälla mannen på verkstaden skulle jaga en begagnad del så kommer vi undan lite billigare iallafall.

Imorgon ska jag jobba extra 5 timmar och det är nästan så jag bittert ångrar att jag tog på mig det, men just nu är det bara att bita ihop för det finns ingen återvändo ¨då det inte finns någon annan vikarie att tillgå.

Sonen M har slut på sitt 10-månaders förhållande och det känns konstigt...både för honom och för mig som lärt mig tycka om denna fina tjej väldigt mycket.

Men tjejer komma tjejer gå, så det är bara att ligga lågt när nästa dyker upp för det ÄR tungt att känna en sån saknad redan...efter bara ett par dagar.....det gör ONT ända in i hjärtat....om du läser det här Annah, hoppas jag du förstår hur mycket jag tycker om dig....SötAnnah....

Men du torde inte veta av min blogg, men du VET vad jag tycker om dig ändå så...

Det är bara att ta nya tag och få tiden att läka såren....men det är nog inte värst för mig förstås.

Men blödig som en hund så är det inte lätt att bara lägga locket på efter såpass lång tid.

Nog om detta...en evig klagan och pjoller härifrån....

1 kommentar:

  1. Va??? Är det slut nu ??? Ja, som du säger...de kommer och går, men de har ju varit tillsammans så länge...
    Kan förstå att det känns lite konstigt...

    kramiz

    SvaraRadera