onsdag 10 september 2008

Wrooom....


*tvärnit* japp, idag är jag LEDIG !!!! - ända fram till 13.00 då vi har APT på jobbet.

Måste väl traska mig dit och kolla vad mer som är på gång i kommunen.

Läser att allt fler runtomkring kommer att få en massa ändringar på schemat som ingen vill ha !?

Hur FAN tänker dom egentligen???

Men är det så det inte passar är det bara att säga tack och hej, för dom TROR ju att dom kommer att få folk ändå. Moahahahahaha, tror jag vad jag vill på !


Ska hälsa på min goda vän A ikväll och se hur hon har det. Länge sen sist nu, passar aldrig in med våra scheman att vi hinner träffas. Men nu har min gubbe brandjour och hennes jobbar över alltså blir det bra med en liten skvallertimme lagom efter middagen. Hon var hängig och lite bacillhärjad annars hade vi tagit en skön kvällspromenad.


Snart fyller jag år om ni ville veta det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar