lördag 10 januari 2009

AJ SOM FAAAAAAAAAAN !


Vaknade i morse vid 7 och släppte ut katten och tyckte magen kändes konstig..visst det brukar den ju vara med jämna mellanrum men nu gjorde det riktigt jävla ont !

La mig igen, men det gick inte att ligga heller så jag vankade av och an här tills jag gick och spydde av smärta.

Ooops tänkte jag, det här känner jag igen sen ett par år tillbaka då jag fick åka till Akuten för NJURSTEN och då mådde jag riktigt dåligt.

Letade rätt på en Voltaren och gick och la mig i fosterställning och plupp efter kanske 30 minuter släppte allt och det vara bara till att kliva upp och vara som vanligt igen.

Vilken tur att jag hade kvar ett par gamla suppar sen sist :)

Fick sova ett par timmar extra och det blev sovmorgon till kl. 10,30 !

Skulle ha jobbat idag men det orkar jag inte så jag ringde mig sjuk redan kl. 8 imorse då jag trodde att det kunde ha varit magsjuka också.....

Frid och fröjd i arslehöjd, ska försöka ta oss på willys och veckohandla idag iallafall och få hem sonen M som varit borta flera dagar känns det som

2 kommentarer:

  1. jo den gången minns jag då jag körde dig du var grön.....hoppas det ger sig, kramiz syss

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att värken gick över och det inte var som den gången det var njursten. Jag minns ju hur sjuk du var då.

    Kram Kram

    SvaraRadera