torsdag 15 januari 2009

Det är inte över förrän det är över

Säg den glädje som varar.....
Efter akutens besök på måndag kändes det rätt bra på tisdag men jag var aptrött och sov nästan hela dagen....var på ett möte med jobbet och det gick ju bra.
På kvällen började jag känna av lite värk igen men jag gick och la mig och trodde det var vanlig mensvärk eftersom DET också var på intågande.
Vaknade väl vid midnatt av att det kändes värre men låg och vände och vred mig till 03 då jag klev upp och tog medicin, vankade av och an här inne i mörkret till 04 kanske.
Somnade vid 04,30 och då hade smärtan avtagit, så där var ännu ett anfall...
Idag ska jag åka till VC och ta prover för att kolla upp mitt Hb som är så himla lågt, bara 102.
Så jag ska ut i kylan -15 grader för att sedan dyka hem igen i säng och sova ett par timmar till.
Jag skulle kunna sova dygnet runt känns det som....
Over and out

1 kommentar: