torsdag 29 januari 2009

Är med Sten


Hej hopp i snöglopp.

Jag är med Sten, 4*8 mm stor och har bosatt sig i min högra urinväg. Jäkla inneboende som inte ens frågar först va ?

Han bor bara tillfälligt här, ska flytta ut nästa torsdag har vi bestämt. Vare sig den vill eller inte, men Jag bestämmer för jag är ägaren till bostaden.

Röntgen gick bra, synd bara att en "syrra" stack sönder min arm på två ställen varav på ett har jag ett stort hematom i armvecket och gör satans ont.

Den duktiga Tomas stack i vänstra armen utan någon som helst smärta eller problem - bra karl reder sig själv.

Mycket lugn och trevlig var han

Så nu är det bara att hoppas att Sten inte ställer till med för mycket fest i helgen så jag kan jobba och tjäna ihop lite pengar till min skitkarens - två på en månad :( *surar*

2 kommentarer:

  1. Tänk att en sån' liten stenj-kel kan ställa till det så pass! Ugh!
    Sen ovanpå allt så ska man lida ekonomiskt - som om man själv bett om att stenbrottet att flytta in som du säger!:)
    Vilket bra land vi lever i, håhåjaja! Ganska bra förvisso i vissa avseenden, men... *suck*

    Nåväl, lycka till - kram Sonja

    SvaraRadera
  2. Får mig osökt att tänka på då man var liten och tjuvringde...kollade i telefonkatalogen efter någon som hette just Sten och ringde upp:
    "-Har du sten inne?"
    "-Jamen, släng ut han då..." klick så slängde vi på luren...ehhh...detta var på stenåldern, innan nummerpresentatörernas tid allstå...
    Tack för ljuvligt brev,ska besvara snarast!!!

    SvaraRadera