onsdag 28 januari 2009

Jupp

Fy fiskmås säger jag bara ! Nu har jag tryckt i mig TVÅ hela liter Laxabon lösning inför morgondagens röntgen och fy satan i gatan vad illa...
Jag höll på att spy efter första litern och då hade jag lika illa en hel kvar...men nu är den både i kroppen och lika mycket ute redan...hugaligen....
Men jag känner mig ren och fräsch invärtes :)
Tidig start till sjukan imorgon, kl 7 redan går bilen iväg sen hoppas jag att det inte ska ta så lång tid där nere.
Fick äta lunch kl. 12 idag sen ingenting annat än klara drycker....så imorgon när jag väl äter så blir det väl ungefär ett dygn sen sista målet.
Tro om man ser ut som en spaghetti imorgon...blek, sladdrig och vit. Ser nästan ut som en redan så det blir nog ingen större skillnad.

Har idag varit med sonen M till Advokaten och gått igenom rättegången han ska vara med om. Nu väntar vi bara på kallelsen....hoppas allt går bra och att det sedan är over and out.

bäst att lägga sig i badet och få lite värme i sig, tur att jag köpte mysiga duntofflor idag så jag inte blir kall om fötterna i allafall, sen krypa i nattlinnet och morgonrocken och göra nada.
See you !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar