fredag 9 januari 2009

Dagarna går

Dagarna rusar på här och det händer väl inte mycket här tycker jag.
Ungarna har börjat skolan, går väl bra tror jag. Tröga i starten men de kommer nog igång med mat och sovrutiner igen snart hoppas jag.
Sonen M har visst träffat en ny tjej - J - som jag hoppas få träffa så småningom.
Verkar vara allvar redan....de har så bråttom ungdomarna idag.
Annat var det på min tid ! *skrattar högt*
Idag väntar jag hit min goa vän A på lite skvallerkaffe, var länge sen sist nu, börjar få abstinens efter henne :)
I helgen blir det jobb jobb jobb....lagom kul, men dock ett måste...

5 kommentarer:

  1. Då vet både du och jag vad vi ska göra i helgen då?
    = JOBBA

    Ha det gott!

    Kram
    M I N D I
    =^..^=

    SvaraRadera
  2. Hej min vän !

    Sovrutinerna är väl enda nackdelen när det är långa lov... för det blir sena kvällar och ungdomarna tar sig aldrig upp på dagarna.

    Du får berätta mer om Sonens M´s nya tjej i ditt nästa brev. Vad roligt för honom.

    Stackare som ska jobba hela helgen... men å andra sidan har man inget val heller. Idag får man vara mycket tacksam så länge man har jobb för det är ju varslingar överallt verkar det som nu.

    Men du får ändå har en trevlig helg !

    Kram Kram

    SvaraRadera
  3. Brev är på väg !!!
    Alltid något att trösta dig med då du måste jobba i helgen...efter regn kommer solsken *asg*
    kramiz

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera